donderdag 1 december 2011

Filmpje.

Zo ongeveer drie jaar geleden heb ik een filmpje geknutseld met Windows Moviemaker. Het was voor het fonds beeldende kunst. Ze bestonden toen 20 jaar en je kon pitchen met je idee en wellicht werd dat gehonoreerd met een beurs. Ik heb toen een filmpje gemaakt om het hele verhaal te kunnen vertellen in woord en beeld in de korte tijd die gegeven was, zodat ik niet live verstrikt zou raken in waar ik was en waar ik naar toe wilde.




Zomaar met een onbekend programma (“materiaal”) werken levert soms aardige dingen op. Achteraf is dit voor mij een mooi en bijzonder knutsel avontuur geweest. Ik haal het daarom uit de kast. Ik heb het een beetje aangepast betreft de kop en staart. Het oorspronkelijke filmpje is in het begin aan het fonds gericht en heeft in het eind nog een bijzonder staartje betreft mijn oeuvre van mijn schilderijen. Nu is het staartje het logo van Creativity at work. Het idee waar ik naar toe wilde en dat er nu is! Over het idee “Creativity at work” waar ik nu ben in uitvoering en toekomstig avontuur maak ik graag een nieuw filmpje! Dat gaat nog komen dus! Mijn tweede filmpje ;-).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten