donderdag 1 december 2011

De Creativity Train.

donderdag 7 juli 2011


Dit treintje zag ik op het station van Hoogeveen. Een station met twee perrons en een klein winkeltje. Het treintje stond op de onderste plank samen met wat ander kleurig speelgoed en een pakje maandverband aan het uiteinde van de plank. Precies de noodzakelijke dingen in het leven. Een doekje tegen het bloeden en een reis die je zelf in mag kleuren, knippen en plakken. Ik vond deze combi grappig. Ik vond het ook leuk omdat ik onderweg was naar Nicole van der Ouw. Ik wilde graag met Nicole koffie drinken omdat ze ook bezig is met creativiteit in organisaties. Ik was benieuwd naar haar ervaringen, ideeën en wellicht had ze wat tips voor mijn onderneming. Wat een aardig mens ook weer. Fonkelende ogen en een hartelijk welkom om mee te beginnen. We hebben prettig gepraat in haar nieuwe ruimte en behalve dat had ze inderdaad ook nog ideeën voor mij en een warme link. Een nieuw wagonnetje voor aan mijn creativity train.

Ik wil bij deze van de gelegenheid gebruik maken Nicole heel hartelijk te danken. En niet alleen Nicole. Ook met Anne Heleen Bijl, Gijs van Wulfen, Aly Westerhuis, Matijs Niehaus, Thea Warringa, Ferry Wilting……heb ik hartelijk inspirerende ontmoetingen gehad.

Deze mensen doen stuk voor stuk wat ze echt leuk vinden en zoeken die uitdaging telkens weer op als er routine dreigt in te sluipen. Daarom zijn het fantastische mensen met een warm hart bij wie echt ruimte voor een ander is.

Anne Heleen Bijl:   www.creatieveconsultancy.nl
Gijs van Wulfen:    www.nieuweproductenbedenken.nl/
Aly Westerhuis:     www.alywesterhuis.exto.nl
Matijs Niehaus:     www.daaromwel.nl
Thea Warringa:      www.pubgroningen.nl
Ferry Wilting:      www.bureaudechange.nl
Nicole van der Ouw: www.creatiefverandermanagement.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten